4 - Τα ΜΜΕ σαν μέσα αποσταθεροποίησης

●   Επεμβάσεις στην ψυχή των ατόμων μιας κοινωνίας.
●   Τα ΜΜΕ ανήκουν στην οικονομική ελίτ.
●   Τροφοδοτούν τα άτομα με επιλεγμένα σκουπίδια που τους επηρεάζουν
●   Δημιουργούν τον τεχνητό κόσμο στον οποίο νομίζουμε ότι ζούμε.
●   Οι πολιτικάντηδες διαπληκτίζονται και τσιρίζουν αποχαυνώνοντας τις μάζες.
●   Κρατάνε τα πρόβατα στο μαντρί, για να παίρνουν το γάλα και να τα γδέρνουν.

 Berlin - Athen Δρ. Εμμανουήλ Σαρίδης
 Στον λαβύρινθο των ψυχολογικών επιχειρήσεων

Τα ΜΜΕ σαν μέσα αποσταθεροποίησης

Τα ΜΜΕ

Η αποσταθεροποίηση, η αναστάτωση και η αλλαγή καθεστώτος (regime change) γίνονται κυρίως με επεμβάσεις στην ψυχή των ατόμων μιας κοινωνίας.
Έναν σπουδαίο ρόλο, ίσως τον σπουδαιότερο, παίζουν τα βασικά μέσα μαζικής ενημέρωσης (ΜΜΕ), η λεγόμενη „πέμπτη φάλαγγα“ της αόρατης κυβέρνησης του Ηγεμόνα. Τα μέσα αυτά ανήκουν σε μεγάλο βαθμό σε οικονομικές ομάδες που με τη σειρά τους ανήκουν στην οικονομική ελίτ του Ηγεμόνα, στο σύστημα Rothschild.

Ο τεχνητός κόσμος

Οι „αλήθειες“ που μας λένε αυτά τα φερέφωνα του συστήματος είναι συστατικά στοιχεία του τεχνητού κόσμου που δημιούργησε το σύστημα αυτό, με την γνωστή μας οικονομία, την πολιτική, την θρησκεία και την κουλτούρα.
Εμείς, θεωρητικά, μπορούμε να συνθέσουμε έναν άλλο, τελείως διαφορετικό κόσμο.
Το μόνο που δεν μπορούμε, είναι να τον αλλάξουμε με τις επαναστάσεις που θέλουν οι επαναστάτες μας, τα έντομα αυτά, που έλκονται απο το φως που τους ανάβει ο Ηγεμόνας για να τους παραπλανά. Διότι τέτοιου είδους επαναστάσεις είναι με τα λίγα μέσα που διαθέτουν οι επαναστάτες ανέφικτες, καλές όμως για την δημιουργία φασαρίας και αναστάτωσης.

Τα ΜΜΕ και οι πολιτικάντηδες

Ο κόσμος του Ηγεμόνα αναπαράγεται στην Ελλάδα καθημερινά από τα δελτία ειδήσεων των ΜΜΕ και των τηλεοράσεων, με καραγκιόζ μπερντέδες που στήνουν οι τελευταίες για να βλέπουμε τον Καραγκιόζη και τον Χατζηβάτη να αλληλοδέρνονται, τουτέστιν τους πολιτικάντηδες να διαπληκτίζονται για το τί είπε ο Υπουργός Α ή Β του κυβερνώντος κόμματος και τι απάντησε η αντιπολίτευση.
Αναπαράγεται επίσης από τις „τσιρίδες“ του ΣΥΡΙΖΑ εναντίον του Σαμαρά και από τις κατηγορίες πολλών άλλων αυτοκλήτων υποστηρικτών των Ελλήνων που υποφέρουν από τον ΕΝΦΙΑ και την ακρίβεια και ανεργία και εκείνων που πεινούν, διψούν και αυτοκτονούν.

Το μαντρί

 Όλα αυτά τα μωσαϊκά αν τα συνθέσουμε, αποτελούν την επιμέρους πολιτική του Ηγεμόνα, είναι ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥ κόσμος, το μαντρί όπου μας έκλεισε, για να μας παίρνει το γάλα και να μας γδέρνει. Κι’ εμείς νομίζουμε, ότι αυτός είναι ο κόσμος. Λάθος. Ο πραγματικός κόσμος είναι ουδέτερος, δεν ξέρει τίποτα από τράπεζες, θρησκείες και την Κοντσίτα Βούρστ.

Σε μια πραγματικά δημοκρατική κοινωνία τα μέσα μαζικής ενημέρωσης θα έπρεπε να είναι υποχρεωμένα να μας πληροφορούν, να μας κοινωνικοποιούν και να μας βοηθούν να βρούμε στον σημερινό κόσμο, που γίνεται ολοένα και πιο πολύπλοκος και δυσδιάκριτος. 

Μας οδηγούν

Στην πραγματικότητα όμως μας παραπληροφορούν και μας οδηγούν σε μια προειλημμένη από τον Ηγεμόνα κατεύθυνση, γιατί
  • είναι „εργαλεία των υπουργείων πολέμου“ (Bertha von Suttner),
  • μέσα αποχαύνωσης των μαζών,
  • πολιτικής πόλωσης,
  • αναμόχλευσης των παθών
  • μίσους και προπαγάνδας,
  • η „πέμπτη φάλαγγα“ αυτών που έχουν συμφέρον να μας πάνε και να μας φέρνουν σ‘ αυτή την κατάσταση. 
Στην ουσία τα ΜΜΕ θα έπρεπε να λέγονται „κίτρινος τύπος“ και οι δημοσιογράφοι αντικοινωνικοί και εγκληματικοί αλήτες („Presse-Gesindel“, „Presse-Pack“).

Πηγή:


Για τα ΜΜΕ στην Ελλάδα βλέπε και:

Αναρτήσεις:



Λέξεις εντοπισμού: ΨΠ::

Δημοφιλή

Περί της ροζ σημαίας

Αποστρατικοποίηση νήσων Αγαίου, 8 σημάδια

Λωρίδα της Γάζας

Ράμφος: Βάση της κοινωνίας είναι η οικογένεια με πατέρα και μητέρα

Άρματα μάχης Abrams στην Ουκρανία