3 - Παρδαλές επαναστάσεις και ψυχολογικές επιχειρήσεις

●   Τα γεωπολιτικά και οικονομικά συμφέροντα στον πλανήτη
●   Αποτελεσματικά όπλα είναι:
    - Ψυχολογικές επιχειρήσεις, και
    - Παρδαλές επαναστάσεις

 Berlin - Athen Δρ. Εμμανουήλ Σαρίδης
 Στον λαβύρινθο των ψυχολογικών επιχειρήσεων


Τα γεωπολιτικά συμφέροντα

Τα γεωπολιτικά συμφέροντα του Ηγεμόνα – τον οποίο είθιστε απο όλα τα συστημικά μέσα και άπαντες τους δημοσιογράφους, συγγραφείς και διανοούμενους να αναφέρεται σαν Ηνωμένες Πολιτείες! – έχουν διατυπωθεί ξεκάθαρα από τον Zbigniew Brzezinski, σύμβουλο ασφαλείας των προέδρων Κάρτερ, Μπους και Ομπάμα, στο βιβλίο του:
The Grand Chessboard: American Primacy and Its Geostrategic Imperatives“ 1997
Η Μεγάλη Σκακιέρα Αμερικανική Υπεροχή και οι γεωστρατηγικές προσταγές της“ 1997.

Στη μελέτη του αυτή ο Brzezinski διατυπώνει την θεωρία, ότι η Ευρασία – οι ευρωπαϊκές και ασιατικές χώρες μεταξύ Λισαβόνας και Βλαδιβοστόκ – είναι η σκακιέρα, στην οποία θα παιχθεί ο αγώνας για την παγκόσμια κυριαρχία. Για τον λόγο αυτό η Αμερική/ο Ηγεμόνας:
δεν πρέπει να επιτρέψει σε κανέναν αντίπαλο να αποκτήσει την εξουσία σ‘ αυτή την Ευρασιατική ήπειρο γινόμενος έτσι μια απειλή για την Αμερική.


Τα πολιτικά συμφέροντα συμβαδίζουν, κατά τον Brzezinski, με συγκεκριμένα οικονομικά συμφέροντα, όπως παραδείγματος χάριν η αποκλειστική διασφάλιση και ο έλεγχος του φυσικού αερίου και του πετρελαίου στον κόσμο. Με τον έλεγχο των περιοχών στους δύο αυτούς τομείς γίνεται επίσης δυνατή και η κυριαρχία πάνω στις δύο αναδυόμενες οικονομίες Κίνα και Ινδία“.
Και επειδή η επιθετική αυτή γεωπολιτική κινδυνεύει να υπερβεί τις δυνατότητες των ΗΠΑ, συνιστάται, μετά την μεγάλη επιτυχία που είχαν οι „παρδαλές επαναστάσεις“, να χρησιμοποιούνται ανάλογες επιχειρήσεις, „Soft Power“ και „Smart Power“.

Ψυχολογικές επιχειρήσεις

Τέτοιες μέθοδοι „Soft Power“ και „Smart Power“ ονομάζονται ψυχολογικές επιχειρήσεις (PsyOps) και θεωρούνται από τον Ηγεμόνα σαν το πιο αποτελεσματικό όπλο.

Διάδοση πληροφορίας


Σ‘ αυτές ανήκουν εκδόσεις βιβλίων, περιοδικά για νέους, ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά προγράμματα, κινηματογραφικές ταινίες και τα νέα μέσα, ιδίως το διαδίκτυο (κοινωνικά μέσα»!), τα κινητά και τα SMS. Όλα αυτά τα προϊόντα, που συνεχώς εξελίσσονται και γίνονται πιο ραφινάτα, απευθύνονται κυρίως σε νέους ανθρώπους όπου και αν αυτοί ζούν, στις ΗΠΑ, στην Ευρώπη ή στην Ασία και την Αφρική.



Νευρογλωσσικός προγραμματισμός

Τα περιεχόμενα και τα μηνύματά τους έχουν σαν βάση ορισμένους κλάδους της ψυχολογίας και ιδιαίτερα τις τακτικές του μανιπουλαρίσματος (χειραγώγησης), του λεγόμενου „Νευρογλωσσολογικού Προγραμματισμού“ (Neuro Linguistic Programming (NLP) ... για την εξέλιξη του οποίου εργάζονται επαγγελματίες γιατροί και ψυχολόγοι (οι λεγόμενοι διαστρεβλωτές της αλήθειας – spin doctors). Για το θέμα αυτό βλέπε και το άρθρο Psychological Operations in Guerrilla Warfare.

Παρδαλές επαναστάσεις

Για τα μέσα που χρησιμοποιούνται:
  • τις παρδαλές επαναστάσεις, 
  • τις επεμβάσεις ξένων πρακτόρων/δημοσιογράφων,
  • τον ρόλο των έξωθεν κατευθυνόμενων Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων,
  • των πολιτικών κομμάτων που λειτουργούν σαν παρατήματα ξένων πολιτικών οργανώσεων ή 
  • των ΜΜΕ 
και τις επιπτώσεις τους στην πολιτική και κοινωνική ζωή της Ελλάδος έχω γράψει πολλά άρθρα, στα οποία παραπέμπω για να αποφύγω επαναλήψεις, όπως:


Λέξεις εντοπισμού: ΨΠ::

Δημοφιλή

Περί της ροζ σημαίας

Αποστρατικοποίηση νήσων Αγαίου, 8 σημάδια

Λωρίδα της Γάζας

Ράμφος: Βάση της κοινωνίας είναι η οικογένεια με πατέρα και μητέρα

Άρματα μάχης Abrams στην Ουκρανία