Αδιόρατη επιρροή στις εκλογές
● Αδιόρατες και χωρίς ίχνη μέθοδοι επηρεάζουν εκλογικά
αποτελέσματα.
● Πειραματικά δεδομένα από μηχανές αναζήτησης το αποδεικνύουν.
● Εάν το αγνοήσουμε, αναλαμβάνουμε μεγάλους κινδύνους
✎ Dr. R. Epstein - Global Research
● Πειραματικά δεδομένα από μηχανές αναζήτησης το αποδεικνύουν.
● Εάν το αγνοήσουμε, αναλαμβάνουμε μεγάλους κινδύνους
✎ Dr. R. Epstein - Global Research
♛ ... θεωρίες συνωμοσίας ... από
ψεκασμένους ... ενός ετερόκλητου και με θολή κρίση όχλου ... που δεν ξέρει
να σκέφτεται (Τσίπρας, Μακεδονικό).
... εισαγωγή
Τον περασμένο αιώνα αρκετοί συγγραφείς εξέφρασαν τις ανησυχίες τους για το μέλλον της ανθρωπότητας:- Το έργο The Iron Heel(1908), του Αμερικανού συγγραφέα Jack London
- Το We (1924), του Ρώσσου συγγραφές Yevgeny Zamyatin
- Το The Brave New World (1932),του Βρεττανού Aldous Huxley
Ακολούθησαν και άλλοι, παρουσιάζοντας πραγματικότητες όπως το έργο The Hidden Persuaders (1957) από τον Αμερικανό δημοσιογράφο Vance Packard.
Περιέγραφε πως οι μεγάλες εταιρείες και πολιτικοί χρησιμοποιούσαν αδιόρατες (subtle) μεθόδους για να μεταβάλλουν την σκέψη, τα αισθήματα και τη συμπεριφορά των ανθρώπων. Μεθόδους που βασίζονταν σε συμπεράσματα από την ψυχιατρική και τις κοινωνικές επιστήμες.
-
Το 1958 υποτίθεται ότι ένα θέατρο στο New Jersey χρησιμοποίησε κρυμμένα
μηνύματα για να αυξήσει τις πωλήσεις παγωτού. Η National Association of
Broadcasters, προσέθεσε στούς κώδικές της μια απαγόρευση για αυτή την
μέθοδο.
- Το 1974 η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών (Federal Communications Commission) εξέδωσε γνώμη ότι η χρήση τέτοιων μηνυμάτων είναι αντίθετη με το δημόσιο συμφέρον.
Μάλλον οι μέθοδοι αυτές είναι ακόμα σε χρήση, αλλά φαίνεται ότι επηρεάζουν περισσότερο ανθρώπους που ήδη έχουν κίνητρο να επηρεαστούν. Μηνύματα για να αγοράσουν νερό, επηρεάζουν κυρίως τους ανθρώπους που διψάνε. Μερικοί προσπαθούν να μας πείσουν για ένα πράγμα, άλλοι για άλλα, και έτσι μπορεί και διατηρείται μια ανταγωνιστική ισορροπία.
Αλλά τι συμβαίνει με τα νέα μέσα επηρεασμού που μπορεί να εφαρμοστούν έξω από τις συνθήκες ανταγωνισμού (που εξασφαλίζουν μια στοιχειώδη ισορροπία). Μέθοδοι και μέσα:
- Με μεγαλύτερη ισχύ επηρεασμού
- Πιο αδιόρατα
- Στα χέρια πιο λίγων ανθρώπων
- Που απευθύνονται σε πολύ περισσότερους ανθρώπους
... οι μηχανές αναζήτησης
Η μηχανή αναζήτησης της Google, είναι τόσο καλή και δημοφιλής, που χρησιμοποιείται σαν ρήμα για την αναζήτηση, σχεδόν σε όλον τον κόσμο.Ο κατάλογος των αποτελεσμάτων που παρουσιάζει σε μια αναζήτηση είναι τόσο καλός ώστε:
- το 50% των χρηστών βλέπει πάντα τα 2 πρώτα αποτελέσματα, και
- το 90% τα πρώτα 10 αποτελέσματα αναζήτησης.
Στις αρχές του 2013, με τον συνεργάτη μου Ronald E Robertson του Αμερικανικού Ινστιτούτου Έρευνας και Τεχνολογίας της Συμπεριφοράς αρχίσαμε δοκιμές:
- 102 άτομα χωρίστηκαν σε τρείς ομάδες
- Στην πρώτη ομάδα, έβλεπαν αποτελέσματα αναζήτησης υπέρ (παρουσίαζαν θετική όψη) ενός πολιτικού.
- Στην επόμενη ομάδα, έβλεπαν την θετική όψη από τον αντίπαλό του.
- Η τρίτη ομάδα (ομάδα ελέγχου της έρευνας) έβλεπαν μεικτά αποτελέσματα, χρησιμοποιώντας τις ίδιες παραπομπές με τις δύο πρώτες ομάδες.
Κάναμε και στις τρείς ομάδες μια ουδέτερη αναζήτηση, και πήραμε αποτελέσματα. Μετά στις δύο πρώτες ομάδες παρουσιάσαμε πειραγμένα αποτελέσματα αναζήτησης
- Το ποσοστό των ατόμων που προτιμούν τον υποψήφιο της μηχανής αναζήτησης στην πρώτη θέση αυξήθηκε κατά 48,4%
- Το 75% των ατόμων στις ομάδες μεροληψίας φαινόταν να αγνοούν εντελώς ότι έβλεπαν μεροληπτικές ταξινομήσεις αναζήτησης.
Ο νέος αλγόριθμος της Google περιορίζει την πρόσβαση σε αριστερούς, προοδευτικούς ιστότοπους
... Αποτέλεσμα Χειραγώγησης Μηχανής Αναζήτησης
Το ονομάσαμε Αποτέλεσμα Χειραγώγησης Μηχανής Αναζήτησης (Search Engine Manipulation Effect (SEME).Στα επόμενα χρόνια επαναλάβαμε τα ευρήματά μας τρείς φορές. Η τελευταία φορά αφορούσε 2.000 ανθρώπους, και στις 50 πολιτιείες των ΗΠΑ, όπου καταγράψαμε μετατόπιση των ψηφοφόρων κατά 37,1%. Φέρνοντας μπροστά επίσης, μια και μόνο εγγραφή του αντίθετου υποψηφίου, μπορούσαμε να "κρύψουμε" την συμπεριφορά του αλγόριθμου.
Το 2014 επαναλάβαμε το πείραμα στις εκλογές της Ινδίας.
Όταν βλέπετε τα αποτελέσματα αναζήτησης (πχ. υποψήφιοι για εκλογές) φαίνονται τυχαία, ακόμα και αν είναι πειραγμένα υπέρ ενός υποψηφίου.
Τα αποτελέσματα των 5 πειραμάτων δημοσιεύτηκαν στο Proceedings of the National Academy of Sciences (PNAS) τον Αύγουστο 2015.
Αυτήν την στιγμή η Google έχει την ικανότητα να επηρεάσει το 25% των ψηφοφόρων σε κάθε χώρα, χωρίς κανείς να το γνωρίζει ή να μπορεί να το αντιληφθεί. Μια και δεν υπάρχουν ίχνη των αποτελεσμάτων, η Google μπορεί να αρνηθεί ότι το έχει κάνει.
... όμως είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου
Οι υποψήφιοι πολιτικοί χρησιμοποιούν πολύ τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.Με αρχικά τα Twitter, Instagram, Pinterest, Snapchat και Facebook.
- Η Hillary Clinton έχει 5,4 εκ. ακόλουθους (followers)
- O Donald Trump 5,9 εκ.
Το 2010 το Facebook έστειλε ένα υπενθυμιστικό μήνυμα "βγείτε έξω και ψηφίστε", σε περίπου 60 εκ. ψηφοφόρους. Αυτό παρακίνησε 340 χιλ. να πάνε να ψηφίσουν, που κανονικά δεν θα το έκαναν.
Το Facebook μπορεί εύκολα να στείλει αυτά τα μηνύματα, στους ψηφοφόρους του ενός κόμματος μόνο, και να "γυρίσει" το εκλογικό αποτέλεσμα.
- Υπάρχουν νόμοι που το απαγορεύουν; ¨Οχι.
- Το Facebook, χειραγωγεί τις εκλογές; Κανείς δεν ξέρει.
- Αλλά θα ήταν και χαζό να μην το κάνει, προωθώντας τα συμφέροντά του.
... η πολιτική απορρήτου της ... Google
Σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου της Google, η Google μπορεί να μοιραστεί τις πληροφορίες που συλλέγει για εσάς σχεδόν με οποιονδήποτε. Ποτέ όμως μαζί σου. Το απόρρητο της Google είναι ιερό. το δικό σου είναι ανύπαρκτο.Θα μπορούσε η Google και «αυτοί με τους οποίους συνεργαζόμαστε» (γλώσσα από την πολιτική απορρήτου, συμπεριλαμβανομένων των κρατικών υπηρεσιών) να χρησιμοποιήσουν τις πληροφορίες που συγκεντρώνουν για εσάς για κακόβουλους σκοπούς – για να χειραγωγήσουν ή να εξαναγκάσουν, για παράδειγμα;
Θα μπορούσαν οι ανακριβείς πληροφορίες στα προφίλ των ανθρώπων (τα οποία οι άνθρωποι δεν έχουν τρόπο να διορθώσουν) να περιορίσουν τις ευκαιρίες τους ή να καταστρέψουν τη φήμη τους;
Σίγουρα, εάν η Google ετοιμαστεί να "διορθώσει" τις εκλογές, θα μπορούσε:
- πρώτα να βουτήξει στη τεράστια βάση δεδομένων προσωπικών της πληροφοριών για να εντοπίσει μόνο εκείνους τους ψηφοφόρους που είναι αναποφάσιστοι.
- Στη συνέχεια, μέρα με τη μέρα, να στέλνει προσαρμοσμένες ταξινομήσεις που ευνοούν έναν υποψήφιο μόνο σε αυτά τα άτομα.
... οι ακραίες μορφές παρακολούθησης
Οι ακραίες μορφές παρακολούθησης είναι βασικά στοιχεία όλων των τυραννιών, όπως τις Σοβιετικές NKVD και KGB, την Στάζι της Αν. Γερμανίας και από τον Big Brother το 1984.Η τεχνολογία κάνει τόσο την παρακολούθηση όσο και την ενοποίηση των δεδομένων παρακολούθησης πιο εύκολη από ποτέ.
Μέχρι το 2020, η Κίνα θα έχει θέσει σε εφαρμογή το Social Credit System. Μια ενιαία βάση δεδομένων στην οποία καταγράφονται πολλαπλές αξιολογήσεις και αρχεία για το σύνολο των 1,3 δισ. πολιτών της. Θα ξέρουν εάν κάποιος έχει λογοκλοπή σχολική εργασία, καθυστέρησε να πληρώσει λογαριασμούς, ούρησε δημόσια ή αν έγραψε ακατάλληλα στο διαδίκτυο.
Όπως κατέστησαν σαφές οι αποκαλύψεις του Έντουαρντ Σνόουντεν, κινούμαστε γρήγορα προς έναν κόσμο στον οποίο τόσο οι κυβερνήσεις όσο και οι εταιρείες – μερικές φορές συνεργάζονται – συλλέγουν τεράστιες ποσότητες δεδομένων για τον καθένα μας κάθε μέρα, με ελάχιστους ή καθόλου νόμους που περιορίζουν τον τρόπο μπορούν να χρησιμοποιηθούν δεδομένα.
Όταν συνδυάζεται η συλλογή δεδομένων με την επιθυμία ελέγχου ή χειραγώγησης, οι δυνατότητες είναι ατελείωτες. Μια πιο τρομακτική πιθανότητα είναι αυτή που εκφράζεται στον ισχυρισμό του Boulding ότι μια «αόρατη δικτατορία» ήταν δυνατή «χρησιμοποιώντας τις μορφές δημοκρατικής διακυβέρνησης».
... μαθήματα από το SEME
Έχουμε μια πολύ καλύτερη αίσθηση τώρα για το γιατί το SEME είναι τόσο ισχυρό:- Οι μηχανές αναζήτησης επηρεάζουν πολύ περισσότερο από αυτό που αγοράζουν οι άνθρωποι και ποιον ψηφίζουν.
- Σχεδόν σε όλα τα ζητήματα όπου οι άνθρωποι είναι αρχικά αναποφάσιστοι, οι ταξινομήσεις αναζήτησης τους επηρεάζουν.
- Έχουν αντίκτυπο στις απόψεις, τις πεποιθήσεις, τις στάσεις και τις συμπεριφορές των χρηστών του Διαδικτύου παγκοσμίως.
- Αυτό συμβαίνει με ή χωρίς σκόπιμη παρέμβαση από στελέχη της εταιρείας.
- Πολύ ανησυχητικό είναι ότι ακόμα και αυτοί που έχουν συνειδητοποιήσει ότι βλέπουν προκατειλημμένες ταξινομήσεις αναζήτησης μετατοπίζονται ακόμη περισσότερο προς την προβλεπόμενη κατεύθυνση.
- Ο αλγόριθμος αναζήτησης επιλέγει μια χούφτα ιστοσελίδων από τα δισεκατομμύρια που είναι διαθέσιμα και παραγγέλνει αυτές τις ιστοσελίδες χρησιμοποιώντας μυστικά κριτήρια.
- Η απόφαση που παίρνετε ή η γνώμη που σχηματίζετε καθορίζεται από αυτήν τη σύντομη λίστα που εμφανίζεται παρόλο που δεν έχετε ιδέα πώς δημιουργήθηκε η λίστα.
... στα παρασκήνια
Στα παρασκήνια, αθόρυβα, συμβαίνει μια ενοποίηση των μηχανών αναζήτησης.Όλο και περισσότερες μηχανές αναζήτησης αντλούν τις πληροφορίες τους από τον ηγέτη (Google) αντί να τις παράγουν οι ίδιες. Η πιο πρόσφατη συμφωνία αποκαλύφθηκε σε κατάθεση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς τον Οκτώβριο του 2015, μεταξύ Google και Yahoo! Inc.
λαμβάνει χώρα αθόρυβα, έτσι ώστε περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν την κυρίαρχη μηχανή αναζήτησης ακόμα και όταν νομίζουν ότι δεν τη χρησιμοποιούν. Επειδή η Google είναι η καλύτερη μηχανή αναζήτησης και επειδή η ανίχνευση στο ταχέως αναπτυσσόμενο Διαδίκτυο έχει γίνει απαγορευτικά ακριβή, όλο και περισσότερες μηχανές αναζήτησης αντλούν τις πληροφορίες τους από τον ηγέτη αντί να τις παράγουν οι ίδιες.
... ΗΠΑ, προεδρικές εκλογές Νοέμβριος 2016
Βλέπω ξεκάθαρα σημάδια ότι η Google υποστηρίζει την Χίλαρι Κλίντον.- Τον Απρίλιο του 2015, η Κλίντον προσέλαβε τη Stephanie Hannon μακριά από την Google για να είναι η επικεφαλής τεχνολογίας της.
- Πριν από λίγους μήνες, ο Eric Schmidt, πρόεδρος της εταιρείας χαρτοφυλακίου που ελέγχει την Google, ίδρυσε μια ημι-μυστική εταιρεία - The Groundwork - με σκοπό την τοποθέτηση της Κλίντον στην εξουσία.
- Η δημιουργία του The Groundwork ώθησε τον Τζούλιαν Ασάνζ, ιδρυτή του Wikileaks, να μεταγλωττίσει σε « μυστικό όπλο » της Clinton την μηχανή αναζήτησης της Google.
Τώρα εκτιμούμε ότι μεταξύ 2,6 και 10,4 εκ. ψηφοφόροι μπορεί να μετακινηθούν υπέρ της Clinton.
... επίλογος
Ζούμε σ' ένα κόσμο όπου μια χούφτα εταιρειών υψηλής τεχνολογίας, μαζί με κυβερνήσεις κάποιες φορές, και παρακολουθούν τις δραστηριότητές μας, και αδιόρατα ελέγχουν όλο και περισσότερο τι σκεφτόμαστε, αισθανόμαστε, κάνουμε και λέμε.Η τεχνολογία που μας περιβάλλει δεν είναι ένα άκακο παιχνίδι. Δίνει την δυνατότητα, χωρίς να φαίνεται και χωρίς να αφήνει ίχνη για χειραγώγηση πληθυσμών που δεν έχει προηγούμενο στην ανθρώπινη ιστορία, και είναι εκτός ελέγχου κανονισμών και νόμων.
Οι νέοι, κρυφοί χειραγωγοί είναι μεγαλύτεροι, τολμηρότεροι, και χειρότεροι. Εάν επιλέξουμε να το αγνοήσουμε, το κάνουμε αναλαμβάνοντας τον κίνδυνο.
Πηγές:
- Η αρχική πηγή αυτού του άρθρου είναι ο Aeon
- Πνευματικά δικαιώματα © Robert Epstein , Aeon , 2020
- The New Mind Control. "Subliminal Stimulation", Controlling People without Their Knowledge - Global ResearchGlobal Research - Centre for Research on Globalization
Σχετικές Αναρτήσεις:
Λέξεις εντοπισμού: #Εκλογές