Ελληνικός Τουρισμός - ότι λάμπει δεν είναι χρυσός
Ελληνικός Τουρισμός: ότι λάμπει δεν είναι χρυσός (Α! Μέρος) – The Analyst
Η αύξηση του τουρισμού φαίνεται ότι προέρχεται από ανθρώπους που- δεν έχουν τόσο πολλά χρήματα,
- έρχονται για λίγο ενδεχομένως μεταφέροντας το ίδιο τρόπο ζωής με την πατρίδα τους,
- με τη διαφορά ότι βλέπουν το τοπίο που έχουν δει σε φωτογραφίες ζωντανά, αλλά
- μένουν σε ένα σπίτι όπως και στον τόπο τους,
- βγαίνουν σε ένα αντίστοιχο εστιατόριο, ή
- τρώνε μερικά σουβλάκια και μπύρες, ή
- το μενού από το all inclusive πακέτο
- που συχνά δε παίρνουν και το φαγητό αυτό μαζί τους όταν βγαίνουν από το ξενοδοχείο
- και
- φεύγουν γρήγορα.
Ελληνικός Τουρισμός: ότι λάμπει δεν είναι χρυσός (Β’ Μέρος) – The Analyst
Ένας Γερμανός θα μπορούσε- να πάρει ένα γερμανικό αεροπλάνο από τη Γερμανία,
- με ένα γερμανικό πακέτο all-inclusive,
- να προσγειωθεί σε ένα διαχειριζόμενο από Γερμανούς αεροδρόμιο στην Ελλάδα,
- να κάνει διακοπές σε ένα «γερμανικό» ξενοδοχείο,
- που το προμηθεύει ένα γερμανικό σουπερμάρκετ (Lidl),
-
να έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο ή περιαγωγή στο κινητό μέσω ενός γερμανικού
παρόχου
(DT-OTE, στην ΕΕ δεν υπάρχουν τέλη περιαγωγής στους καταναλωτές αλλά μεταξύ παρόχων)
Kαι μόνο κατ’όνομα να βρίσκεται στην Ελλάδα, σωστά; Δηλαδή ζώνες αποκλειστικής Γερμανικής οικονομικής εκμετάλλευσης μέσα στην Ελλάδα!
Ελληνικός Τουρισμός: ότι λάμπει δεν είναι χρυσός (Γ! Μέρος) – The Analyst
Ο Ελληνικός τουρισμός ή μάλλον η αύξηση των αφίξεων τα τελευταία χρόνια είναι μια αμφίβολη επιτυχία. Ίσως είναι λίγο άνθρακες παρά θησαυρός. Η συνολική δαπάνη των τουριστών μένει στάσιμη γιατί η ατομική πέφτει. Η χώρα δέχεται χαμηλότερου εισοδήματος τουρίστες ειδικά από την Γερμανία και την ΕΕ, ίσως και με ανακατανομή από άλλες χώρες χαμηλού κόστους, ενώ η εκτός ΕΕ που υπάρχει και μεγαλύτερη δαπάνη τα νούμερα υπολείπονται.Πηγές:
Λέξεις εντοπισμού: # τουρισμός