Θέλουμε Ανάπτυξη; Αγοράζουμε Ελληνικά!

Αγοράζουμε εισαγόμενα καταναλωτικά προϊόντα πολύ ακριβότερα από εφάμιλλα Ελληνικά.
   Τα τελευταία 10 χρόνια, χρεωθήκαμε επιπλέον 233 δις Ευρώ.
   Πρακτικές προώθησης, παραπλάνησης και διαφήμιση μας παρασύρουν.
♕  Η έξοδος από την οικονομική κρίση, είναι δική μας, προσωπική υπόθεση.
The Analyst Λ. Κουμάκης

... η καταναλωτική συνείδηση

... Αν οι μισοί μόνο Έλληνες είχαμε πιο προσεκτική καταναλωτική συνείδηση επιλέγοντας για τις καθημερινές, καταναλωτικές μας ανάγκες μόνο προϊόντα που έχουν στην συσκευασία τους την ένδειξη «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ», η -ακόμα καλύτερα το σήμα «ΕΛΛΑΔΙΚΑ ΜΑΣ» που εγγυάται την αυθεντικότητα ενός Ελληνικού προϊόντος σε πολλά επίπεδα – θα είχαμε αποφύγει την αφόρητη οικονομική πίεση της καταστροφικής οικονομικής κρίσης.

.. η απλή λογική

Η Ελλάδα μέσα στα τελευταία 10 χρόνια (2009-2018) έχει πραγματοποιήσει συνολικές εισαγωγές 492,3 δις Ευρώ και εξαγωγές μόλις 259,2 δις Ευρώ.  Χρεωθήκαμε δηλαδή, από απαιτητικούς δανειστές μέσα στα δέκα χρόνια της οικονομικής κρίσης, προκειμένου να αγοράσουμε και να καταναλώσουμε εισαγόμενα προϊόντα 233 δις Ευρώ.

... εισαγωγές

Τα τεράστια αυτά ποσά προέρχονται κυρίως από εισαγωγές προϊόντων που προσφέρονται και από την Ελληνική παραγωγή και μάλιστα συνήθως πολύ φθηνότερα

... διαφήμιση / πρακτικές προώθησης

Κοιτάξτε τα χιλιάδες εισαγόμενα καταναλωτικά προϊόντα των δέκα μεγαλύτερων πολυεθνικών (Nestlé, PepsiCo, Coca-Cola, Unilever, Danone, General Mills, Kellogg’s, Mars, Associated British Foods, Mondelez) που βρίσκονται σε όλα σχεδόν τα ελληνικά σπίτια.
Πάρα πολλά από τα προϊόντα των πολυεθνικών αυτών μοσχοπουλιούνται με διαρκή τηλεοπτική πλύση εγκεφάλου την οποία πληρώνουμε εμείς οι ίδιοι από το λιγοστό υστέρημα μας, μέσα στην τιμή του προϊόντος, παρ΄ όλο που υπάρχουν στα ράφια φθηνότερα υποκατάστατα Ελληνικής παραγωγής!
Δεν είναι καθόλου συμπτωματικό πως όλες οι πολυεθνικές που μας μοσχοπουλούν τα προϊόντα τους, είχαν «εκκρεμότητες» με διάφορες Επιτροπές Ανταγωνισμού για διάφορες αιτίες: Από κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης, καρτέλ χειραγώγησης τιμών ανταγωνισμού, μέχρι διαφήμιση με παραπλανητικό ισχυρισμό. Ούτε είναι συμπτωματικό πως κάθε μία από αυτές, μετράει κάθε χρόνο κέρδη σε δισεκατομμύρια δολάρια, με την ακούσια «χορηγία» και του καταχρεωμένου Έλληνα καταναλωτή!
Γιατί να αγοράζουμε:
  • Pampers όταν υπάρχουν τα ελληνικότατα Babylino,
  • Gillette όταν τα Ελληνικά ΒΙC εξάγονται σε 150 χώρες του κόσμου, 
  • Lipton όταν η Ελλάδα μοσχοβολάει από τσάι του βουνού και τόσα άλλα πολύτιμα βότανα, 
  • Lux ή Dove όταν έχουμε τόσα σαπούνια Ελληνικής παραγωγής σε ολόκληρη τη χώρα, 
  • Bud, Mikkeler και ένα σωρό άλλες εισαγόμενες μπύρες όταν έχουμε τριακόσιες (και πλέον) ετικέτες μπύρας εξαιρετικής ελληνικής παραγωγής, 
  • Perrier ή San Pelegrino όταν η Ελλάδα διαθέτει πολύτιμα φυσικά μεταλλικά νερά σε μια εξαιρετική ποικιλία και … στις μισές τιμές, 
  • εισαγόμενα κρασιά όταν η Ελλάδα διαθέτει 700 και πλέον οινοποιεία και κάπου 3.000 ετικέτες καταπληκτικών κρασιών, 
  • εισαγόμενα τσιγάρα όταν η Ελλάδα διαθέτει κραταιά Ελληνική καπνο-βιομηχανία με δεκάδες σήματα -ή μήπως νομίζουμε πως ο εισαγόμενος καρκίνος είναι καλύτερος από τον ελληνικό;

Ο κατάλογος είναι πραγματικά ατελείωτος ...
Και μην μου πείτε πως υπερέχουν σε ποιότητα, γιατί εδώ να φάμε δεν έχουμε, ραπανάκια για την όρεξη!

... συμπέρασμα

Ας συνειδητοποιήσουμε πως η πολυπόθητη ανάπτυξη και η έξοδος από την οικονομική κρίση είναι και δική μας, προσωπική υπόθεση του καθ΄ ένα και της κάθε μίας από εμάς ξεχωριστά.
Και βέβαια υποστηρίζουμε και την τσέπη μας αφού τα περισσότερα από τα εισαγόμενα είδη των καθημερινών καταναλωτικών μας αναγκών είναι ακριβότερα από τα Ελληνικά!



 Η σειρά των άρθρων «Αγοράζουμε Ελληνικά!» από το έτος 2010 μέχρι σήμερα:








  • 12.06.10 Αγοράζουμε Ελληνικά (Άρθρο τρίτο) – Μπορούμε να ξεπεράσουμε την κρίση – είναι στο χέρι μας!
    Θέλουμε να στηρίξουμε την απασχόληση και την καταπολέμηση της ανεργίας, την απρόσκοπτη καταβολή των συντάξεων στους σημερινούς και στους μελλοντικούς συνταξιούχους, το Εθνικό Σύστημα Υγείας, να συμβάλλουμε στην μείωση του ελλείμματος του εμπορικού μας ισοζυγίου μειώνοντας και την εξάρτηση της χώρας μας από επικίνδυνους τοκογλύφους;
    Τότε, Αγοράζουμε Ελληνικά! Προτιμούμε με επιμονή προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα, ενισχύοντας την εγχώρια παραγωγή και μειώνοντας το δημόσιο χρέος της χώρας μας. Είναι τόσο απλό!

  • 14.06.10 Αγοράζουμε Ελληνικά (Άρθρο δεύτερο) – Δυναμική καμπάνια στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής!
    Ο Ελληνισμός της Αμερικής δηλώνει «παρών» στις δύσκολες ώρες που περνάει η Ελληνική οικονομία: Το «Estiator», το μοναδικό κλαδικό περιοδικό της ομογένειας των ΗΠΑ, ξεκίνησε μια δυναμική καμπάνια υποστήριξης των ελληνικών προϊόντων σαν τον πιο απλό, πρακτικό και αποτελεσματικό τρόπο βοήθειας προς την Ελλάδα.

  • 15.03.10 Αγοράζουμε Ελληνικά (Άρθρο πρώτο) – Προτιμάτε με επιμονή προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα:Η πιο απλή και πρακτική λύση στα οικονομικά προβλήματα της χώρας μας!
    Αποτελεί πλέον κοινή συνείδηση ότι τα δημόσια οικονομικά της χώρας μας βρίσκονται σε τόσο απελπιστική κατάσταση ώστε προσελκύουν πλέον τους παγκόσμιους καρχαρίες που «μυρίζονται αίμα» και συρρέουν για να μας κατασπαράξουν, απομυζώντας όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα από τα σχεδόν άδεια ταμεία μας.
    Εμείς καταθέτουμε την δική μας απλή και πρακτική λύση, η οποία δεν είναι δυνατόν (για πολλούς, ευνόητους και απόλυτα κατανοητούς λόγους) να διατυπωθεί από καμιά επίσημη ελληνική αρχή:
    Εάν οι μισοί Έλληνες επέλεγαν για τις καθημερινές τους ανάγκες προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα όχι μόνο θα λύναμε το μεγαλύτερο μέρος των οικονομικών προβλημάτων της χώρας μας, αλλά θα εξασφαλίζαμε απασχόληση τόσο για τους Έλληνες όσο και για το μεγαλύτερο μέρος των νόμιμων οικονομικών μεταναστών που φιλοξενούμε στην χώρα μας!


Λέξεις εντοπισμού:

Δημοφιλή

Τo παραμύθι της επωφελούς Συμφωνίας των Πρεσπών

Ράμφος: Βάση της κοινωνίας είναι η οικογένεια με πατέρα και μητέρα

Στις ΗΠΑ οι παράνομοι μετανάστες θα κρίνουν τις εκλογές

Η Βολιβία διαθέτει λίθιο

Άρματα μάχης Abrams στην Ουκρανία