Σιωπηλά Όπλα - 2 Προβλήματα και Λύσεις
● Δημιουργείται ένα πρόβλημα. Διαδίδεται κατάλληλα.
● Ο κόσμος το αντιλαμβάνεται όπως διαδίδεται, και θέλει λύση.
● Ο δημιουργός του προβλήματος, προσφέρει την δική του λύση.
Δημιουργείται ένα πρόβλημα, μια προβλεφθείσα “κατάσταση” για να υπάρξει μια κάποια αντίδραση από τον κόσμο, με σκοπό αυτός ο ίδιος να ορίσει τα μέτρα που η εξουσία θέλει να τον κάνει να δεχτεί.
2. Δημιουργούν μία οικονομική κρίση ώστε να γίνει αποδεκτή ως αναγκαίο κακό η υποχώρηση των κοινωνικών δικαιωμάτων και η διάλυση των δημόσιων υπηρεσιών.
3. Για να απαγορεύσουν την οπλοφορία (ΗΠΑ), δημιουργούν επεισόδια στα οποία η ελεύθερη χρήση όπλων καταλήγει σε μαζικές δολοφονίες (εμπορικά κέντρα σχολεία, κτλ.). Άρα πρέπει να περιορισθεί ή καταργηθεί η ελεύθερη χρήση όπλων.
Λέξεις εντοπισμού:
● Ο κόσμος το αντιλαμβάνεται όπως διαδίδεται, και θέλει λύση.
● Ο δημιουργός του προβλήματος, προσφέρει την δική του λύση.
♛ Πολλά παραδείγματα στην Ελλάδα ... τα τελευταία πολλά χρόνια
Δημιουργία ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ και μετά ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΛΥΣΕΩΝ
Αυτή η μέθοδος καλείται επίσης “πρόβλημα - αντίδραση - λύση”.
Αυτή η μέθοδος καλείται επίσης “πρόβλημα - αντίδραση - λύση”.
Δημιουργείται ένα πρόβλημα, μια προβλεφθείσα “κατάσταση” για να υπάρξει μια κάποια αντίδραση από τον κόσμο, με σκοπό αυτός ο ίδιος να ορίσει τα μέτρα που η εξουσία θέλει να τον κάνει να δεχτεί.
Παραδείγματα:
1. Αφήνεται να ξεδιπλωθεί και να ενταθεί η αστική βία ή οργανώνονται αιματηρές επιθέσεις που αποσκοπούν στο να απαιτήσει ο κόσμος νόμους ασφαλείας και πολιτικές εις βάρος της ελευθερίας.2. Δημιουργούν μία οικονομική κρίση ώστε να γίνει αποδεκτή ως αναγκαίο κακό η υποχώρηση των κοινωνικών δικαιωμάτων και η διάλυση των δημόσιων υπηρεσιών.
3. Για να απαγορεύσουν την οπλοφορία (ΗΠΑ), δημιουργούν επεισόδια στα οποία η ελεύθερη χρήση όπλων καταλήγει σε μαζικές δολοφονίες (εμπορικά κέντρα σχολεία, κτλ.). Άρα πρέπει να περιορισθεί ή καταργηθεί η ελεύθερη χρήση όπλων.
❝ Είναι παρόμοιο με την δημιουργία μιας "ανάγκης" σε ένα καταναλωτή.
Στον περιβάλλον της κατανάλωσης μπορεί να γίνει:
Στον περιβάλλον της κατανάλωσης μπορεί να γίνει:
- με την διαφήμιση μιας ανάγκης, τότε αρκετοί θα θυμηθούν ή θα τους ξυπνήσει η ανάγκη, και θα σπεύσουν να αγοράσουν,
- με την δημιουργία μιας ανάγκης, όπως με την έμφαση μιας αρρώστιας που θα προκαλέσει την λήψη του φαρμάκου, ιδίως όταν το φάρμακο είναι μονοπώλιο.