Ο Αριστοτέλης μας λέει τι πρόκειται να συμβεί με τους Μουσουλμανικούς θύλακες


●   Οι πόλεις δεν γίνονται από τυχαίο πλήθος, και σε τυχαίο χρόνο.
●   Η ανομοιογένεια προκαλεί επαναστάσεις.
●   Οι πόλεις που δέχθηκαν εποίκους ή συνοίκους εστασίασαν.
✎ Θ. Τσαπικούνης

♛ Αυτό το ξέρουν πολύ καλά αυτοί που υποστηρίζουν τους λαθρομετανάστες.


Αιτία που προκαλεί επαναστάσεις είναι και η φυλετική ανομοιογένεια του πληθυσμού. Έως ότου και ΕΑΝ επέλθει σύμπνοια. Ούτε εκ τυχαίου πλήθους πόλις γίνεται ούτε και σε τυχαίο χρόνο. Και όσοι εδέχθησαν σύνοικους οι εποίκους, οι περισσότεροι επαναστάτησαν, είτε από τους μεν είτε από τους δε.
(Αριστοτέλης Πολιτικά, Βιβλίο V, 1303a25-1303b)

Και μπορούμε για του λόγου το Αληθές να φτάσουμε και έως το 1946-49.

Και αν ομόφυλοι και ομόθρησκοι δεν μπορούν εύκολα να μονιάσουν και να ζήσουν ειρηνικά καταλαβαίνουμε τι μπορεί να συμβεί με αλλόθρησκους που (όπως φαίνεται) δεν ενσωματώνονται και επιπλέον κάποιοι διαλαλούν πίστη σε φανατισμό.

Θα μπορούσαμε να επεκταθούμε σε διεθνή παραδείγματα όπως της Ουκρανίας στην πρώην ΕΣΣΔ αλλά και πιο πρόσφατα αυτό της Γιουγκοσλαβίας και των σφαγών όπως και των εκκαθαρίσεων ανάμεσα σε χριστιανούς και μουσουλμάνους στον Νίγηρα.

Ο Αριστοτέλης μας λέει ΞΕΚΑΘΑΡΑ τι πιθανότατα πρόκειται να συμβεί με τους Μουσουλμανικούς θύλακες.
Το θέμα είναι ΕΜΕΙΣ τι θέλουμε να πιστεύουμε.

Δρ Θεοφάνης Α. Τσαπικούνης

 Αριστοτέλης Πολιτικά, Βιβλίο V, 1303a25-1303b
... στασιωτικον δε και το μη ομοφυλον,
... αιτία που προκαλεί επαναστάσεις είναι και η φυλετική ανομοιογένεια του πληθυσμού.
 εως αν συμπνευση.
 έως ότου και ΕΑΝ επέλθει σύμπνοια. 
 ωσπερ γαρ ουδ εκ του τυχοντος πληθους πολις γιγνεται, ουτως ουδ εν τω τυχοντι χρονω.   Ούτε εκ τυχαίου πλήθους πόλις γίνεται ούτε και σε τυχαίο χρόνο. 
 διό όσοι ήδη συνοίκους εδέξαντο η εποίκους, οι πλείστοι διεστασίασαν.  Και όσοι εδέχθησαν σύνοικους ή εποίκους, οι περισσότεροι επαναστάτησαν, είτε από τους μεν είτε από τους δε.
 οιον τροιζηνιοις αχαιοι συνωκοισαν συβαριν, ειτα πλειους οι αχαιοι γενομενοι εξεβαλον τους τροιζηνιους, οθεν το αγος συνεβη τοις συβαριταις. 

 όταν οι Αχαιοί συγκατοίκησαν με τους Τροιζηνίους στη Σύβαρη, έγιναν περισσότεροι και έδιωξαν τους Τροιζηνίους, από εκεί ήρθε η κατάρα στους Συβαρίτες
 και εν θουριοις συβαριται τοις συνοικησασιν (πλεονεκτειν γαρ αξιουντες ως σφετερας της χώρας εξεπεσον).   
 και βυζαντιοις οι εποικοι επιβουλευοντες φωραθεντες εξεπεσον δια μάχης.   και όταν οι Βυζάντιοι είδαν τους έποικους να τους επιβουλεύονται τους πολέμησαν
 και αντισσαιοι των χιων φυγάδας εισδεξαμενοι δια μάχης εξέβαλον.   και οι Αντισσαίοι που δέχθηκαν Χιώτες φυγάδες, τους έδιωξαν με μάχη
 ζαγκλαιοι δε σαμίους υποδεξαμενοι εξεπεσον αυτοι.   Οι Ζαγκλαίοι που υποδέχθηκαν τους Σαμίους εξέπεσαν οι ίδιοι
 και απολλωνιαται οι εν τω ευξεινω ποντω εποικους επεγαγομενοι εστασιασαν.   και οι Απολλωνιάται στον Εύξεινο Πόντο που δέχθηκαν εποίκους αυτοί εστασίασαν
 και συρακουσιοι μετά τα τυραννικά τους ξένους και τους μισθοφόρους πολίτας ποιησάμενοι εστασίασαν και εις μάχην ήλθον.   και οι Συρακούσιοι, που μετά την τυραννία, έκαναν πολίτες τους ξένους και τους μισθοφόρους, αυτοί εστασίασαν και έγινε μάχη
 και αμφιπολιται δεξαμενοι χαλκιδαιων εποικους εξεπεσον υπο τουτων οι πλειστοι αυτων  και οι Αμφιπολίται που δέχθηκαν Χαλκιδαίους εποίκους, οι περισσότεροι εξέπεσαν



Λέξεις εντοπισμού:

Δημοφιλή

Περί της ροζ σημαίας

Αποστρατικοποίηση νήσων Αγαίου, 8 σημάδια

Λωρίδα της Γάζας

Ράμφος: Βάση της κοινωνίας είναι η οικογένεια με πατέρα και μητέρα

Άρματα μάχης Abrams στην Ουκρανία