Σιωπηλά Όπλα - 5 Χρήση παιδικού λόγου
● Ο ομιλητής απευθύνεται στους ακροατές σαν να είναι παιδιά.
● Οι ακροατές λόγω της υποβολής αυτής, αισθάνονται "καλοσύνη" και μειώνουν την κριτική σκέψη και αντίδραση.
Η πλειονότητα των διαφημίσεων που απευθύνονται στο ευρύ κοινό χρησιμοποιούν λόγο, επιχειρήματα, προσωπικότητες και τόνο της φωνής, όλα ιδιαίτερα παιδικά, πολλές φορές στα όρια της αδυναμίας, σαν ο θεατής να ήταν μικρό παιδάκι ή διανοητικά καθυστερημένος.
Ο ακροατής, χωρίς να το καταλάβει, αισθάνεται "παιδί", άρα η κριτική σκέψη υποχωρεί, και αρχίζει και αφομοιώνει την "καλοσύνη και αγάπη" με την οποία του απευθύνει τον λόγο ο ομιλητής.
Ο ακροατής που δεν θα μπει σε αυτήν την κατάσταση, αισθάνεται ότι ο ομιλητής τον θεωρεί ηλίθιο ή διανοητικά καθυστερημένο, αλλά τέτοιοι ακροατές είναι μια ισχνή μειονότητα.
Ο ομιλητής πάντα καλύπτεται πίσω από την καλή διάθεση που εκφράζει, η οποία μπορεί να δικαιολογήσει κάθε λογική ασυνέπεια.
...
break_start
break_end
Λέξεις εντοπισμού:
● Οι ακροατές λόγω της υποβολής αυτής, αισθάνονται "καλοσύνη" και μειώνουν την κριτική σκέψη και αντίδραση.
♛ φαίνεται και στον τόνο και την χροιά της ομιλίας ...
5. Χρήση ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ σαν αυτό να είναι στην ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Η πλειονότητα των διαφημίσεων που απευθύνονται στο ευρύ κοινό χρησιμοποιούν λόγο, επιχειρήματα, προσωπικότητες και τόνο της φωνής, όλα ιδιαίτερα παιδικά, πολλές φορές στα όρια της αδυναμίας, σαν ο θεατής να ήταν μικρό παιδάκι ή διανοητικά καθυστερημένος.
Όσο περισσότερο θέλουν να εξαπατήσουν το θεατή τόσο πιο πολύ υιοθετούν έναν παιδικό τόνο.
Γιατί;
Αν κάποιος απευθύνεται σε ένα άτομο σαν αυτό να ήταν 12 χρονών ή και μικρότερο, αυτό λόγω της υποβολής είναι πολύ πιθανό να τείνει σε μια απάντηση ή αντίδραση απογυμνωμένη από κάθε κριτική σκέψη, όπως αυτή ενός μικρού παιδιού.
Αν κάποιος απευθύνεται σε ένα άτομο σαν αυτό να ήταν 12 χρονών ή και μικρότερο, αυτό λόγω της υποβολής είναι πολύ πιθανό να τείνει σε μια απάντηση ή αντίδραση απογυμνωμένη από κάθε κριτική σκέψη, όπως αυτή ενός μικρού παιδιού.
Ο ακροατής, χωρίς να το καταλάβει, αισθάνεται "παιδί", άρα η κριτική σκέψη υποχωρεί, και αρχίζει και αφομοιώνει την "καλοσύνη και αγάπη" με την οποία του απευθύνει τον λόγο ο ομιλητής.
Ο ακροατής που δεν θα μπει σε αυτήν την κατάσταση, αισθάνεται ότι ο ομιλητής τον θεωρεί ηλίθιο ή διανοητικά καθυστερημένο, αλλά τέτοιοι ακροατές είναι μια ισχνή μειονότητα.
Ο ομιλητής πάντα καλύπτεται πίσω από την καλή διάθεση που εκφράζει, η οποία μπορεί να δικαιολογήσει κάθε λογική ασυνέπεια.
Πηγές:
- Πηγή_1
break_start
Λέξεις εντοπισμού: