Το σύμπλεγμα του κ. Σόιμπλε με την Ελλάδα
Η πρόσφατη επίθεση εναντίον των Ελλήνων εφοπλιστών τεκμηριώνει την εμπάθεια του – ενώ η ναυτιλία, ο τουρισμός και η ποιοτική γεωργία αρκούν για να γίνει η Ελλάδα η πλουσιότερη χώρα στον πλανήτη ...
Ο κ. Σόιμπλε έχει θέμα με την Ελλάδα, ... αφού δεν χάνει ποτέ την ευκαιρία να επιτίθεται στους Έλληνες, ... μία συμπεριφορά που δεν υιοθετεί απέναντι σε άλλα κράτη, παρά το ότι έχουν αντίστοιχα χαρακτηριστικά με την πατρίδα μας όπως η Γαλλία, βιώνουν μία ακόμη μεγαλύτερη κρίση όπως η Ιταλία, έχουν ένα πολύ περισσότερο συνολικό χρέος όπως η Ιρλανδία, πολύ υψηλά ελλείμματα όπως η Ισπανία ή είναι θύματα του ευρώ όπως η Φινλανδία.
Τελευταία επίθεση του ήταν εναντίον των Ελλήνων εφοπλιστών ... ισχυριζόμενος πως η κυβέρνηση δεν κατήργησε τα φορολογικά τους προνόμια, παρά το ότι δεσμεύτηκε να το κάνει ...
Εάν σκεφθεί κανείς ότι:
Η ελληνική ναυτιλία συνεχίζει να μεγεθύνεται και να εκσυγχρονίζεται, ενώ η γερμανική μειώνεται για τρίτη συνεχή χρονιά.
Πολλά από τα πλοία που πούλησαν οι Γερμανοί αγοράσθηκαν από Έλληνες που γνωρίζουν πολύ καλά πότε πρέπει να πουλούν και πότε να αγοράζουν.
Η ελληνική ναυτιλία:
Αποσπάσματα από: Το σύμπλεγμα του κ. Σόιμπλε με την Ελλάδα - Analyst.gr - Οικονομικές ειδήσεις, Γεωοικονομικές αναλύσεις, Πολιτική, Αγορές
Σχετικές ειδήσεις:
Έλληνες εφοπλιστές κατά Σόιμπλε | thepressroom.gr
Ο κ. Σόιμπλε έχει θέμα με την Ελλάδα, ... αφού δεν χάνει ποτέ την ευκαιρία να επιτίθεται στους Έλληνες, ... μία συμπεριφορά που δεν υιοθετεί απέναντι σε άλλα κράτη, παρά το ότι έχουν αντίστοιχα χαρακτηριστικά με την πατρίδα μας όπως η Γαλλία, βιώνουν μία ακόμη μεγαλύτερη κρίση όπως η Ιταλία, έχουν ένα πολύ περισσότερο συνολικό χρέος όπως η Ιρλανδία, πολύ υψηλά ελλείμματα όπως η Ισπανία ή είναι θύματα του ευρώ όπως η Φινλανδία.
Τελευταία επίθεση του ήταν εναντίον των Ελλήνων εφοπλιστών ... ισχυριζόμενος πως η κυβέρνηση δεν κατήργησε τα φορολογικά τους προνόμια, παρά το ότι δεσμεύτηκε να το κάνει ...
Εάν σκεφθεί κανείς ότι:
- ο ελληνικός φόρος χωρητικότητας πλοίων είναι τρεις φορές μεγαλύτερος από το δεύτερο υψηλότερο της ΕΕ ή δέκα φορές από τον αντίστοιχο της Μάλτας,
- ένας Έλληνας πλοιοκτήτης καταβάλλει φόρο 66.770 € για ένα δεξαμενόπλοιο χωρητικότητας 51.000 τόνων, όταν ο Γερμανός συνάδελφός του μόλις 22.037 €,
Η ελληνική ναυτιλία συνεχίζει να μεγεθύνεται και να εκσυγχρονίζεται, ενώ η γερμανική μειώνεται για τρίτη συνεχή χρονιά.
Πολλά από τα πλοία που πούλησαν οι Γερμανοί αγοράσθηκαν από Έλληνες που γνωρίζουν πολύ καλά πότε πρέπει να πουλούν και πότε να αγοράζουν.
Η ελληνική ναυτιλία:
- συνεισφέρει σε ποσοστό 7% στο ΑΕΠ της χώρας μας,
- απασχολεί περί τα 200.000 άτομα,
- καλύπτει το 30% του εμπορικού μας ελλείμματος
Αποσπάσματα από: Το σύμπλεγμα του κ. Σόιμπλε με την Ελλάδα - Analyst.gr - Οικονομικές ειδήσεις, Γεωοικονομικές αναλύσεις, Πολιτική, Αγορές
Σχετικές ειδήσεις:
Έλληνες εφοπλιστές κατά Σόιμπλε | thepressroom.gr