Σώτη Τριανταφύλου: «Έχουμε μπει στον δρόμο που χάραξε ο Στάλιν»

Πρόκειται για εκκαθάριση της κοινωνίας από τον ενοχλητικό δημόσιο λόγο.
Είναι τακτική λιντσαρίσματος η οποία σήμερα έχει αντικείμενο εμένα, αύριο θα έχει κάποιον άλλον.
Η πολιτική ορθότητα είναι άσκηση βίας στις συνειδήσεις και στη διατύπωση της σκέψης.
Όποιος ενοχλεί πρέπει να σωπάσει.
Οι ψίθυροι και οι υπαινιγμοί είναι χαρακτηριστικά ολοκληρωτικών καθεστώτων.
Είναι η δημιουργία παράλληλης κοινωνίας και παράλληλου Δικαίου που αντιτίθεται στο Δίκαιο της δημοκρατίας.
Είναι η εξασθένιση του νόμου, η υποχώρηση του κοσμικού κράτους που κερδήθηκε με αγώνες.

Η αιτία μηνύσεων όπως αυτή που ασκήθηκε εναντίον μου είναι η εκκαθάριση της κοινωνίας από τον ενοχλητικό δημόσιο λόγο σύμφωνα με κάποια αυταρχικά κριτήρια που παρουσιάζονται ως ανθρωπιστικά

Όσο για τη δική μου δίωξη πρόκειται για αποτέλεσμα τακτικής λιντσαρίσματος η οποία σήμερα έχει αντικείμενο εμένα, αύριο θα έχει κάποιον άλλον.
 Όποιος ενοχλεί την αριστερά και τους καλοθελητές των δήθεν ανθρωπίνων δικαιωμάτων πρέπει να σωπάσει. Ας πάρουμε σειρά ένας-ένας...

Το κίνημα της πολιτικής ορθότητας είναι άσκηση βίας στις συνειδήσεις και στη διατύπωση της σκέψης. Και δεν αφορά όλους τους ανθρώπους και όλες τις εθνότητες.

 Οι κοινότητες με αυτοπεποίθηση δεν φοβούνται την αποδοκιμασία. (Το ίδιο και τα άτομα...)

Η εμμονική ενασχόληση με τα «δικαιώματα» αφαιρεί τις υποχρεώσεις, συρρικνώνει τις κοινότητες στη θέση του θύματος και προσπαθεί να ισοπεδώσει τη σκέψη. Παραλλήλως, δημιουργεί ρατσιστική αναδίπλωση: όσο πιέζουμε για ενιαία σκέψη, για επιβολή ενός υποτιθέμενου ψευτο-Καλού, τόσο θα αναπτύσσεται αντίδραση η οποία μπορεί να πάρει βίαιες διαστάσεις και να προκαλέσει πολιτικά ατυχήματα.

Είναι επιτρεπτό και μάλλον «επαναστατικό» να επιτίθεσαι στον χριστιανισμό αλλά όχι στο Ισλάμ μολονότι το Ισλάμ δεν δημιουργεί πολιτισμό αντιθέτως, τον καταστρέφει.

Ο νόμος περί άσκησης βίας ήταν αρκετός: ο αντιρατσιστικός νόμος όχι πως περιττεύει αλλά σηματοδοτεί μια πνευματική στενοχώρια. Έχουμε μπει στον δρόμο που χάραξε ο Στάλιν.

Στην Ελλάδα η βία διακρίνεται σε καλή και κακή: είναι κοινοτοπία και που το λέω. Είχαμε τρυφερά πάρε-δώσε με την 17η Νοέμβρη, τώρα δείχνουμε επιείκεια σε όλους τους επιγόνους της. Όταν χρυσαυγίτες σκοτώνουν κάποιον θεωρείται στυγερό έγκλημα, όταν κάποιος σκοτώνει χρυσαυγίτη «καλά του κάνει». Έχουμε πρόβλημα ηθικής και πολιτικής κουλτούρας. Υπήρχε και υπάρχει ανοχή για την τρομοκρατία και τους αναρχοφασίστες οι οποίοι, περιέργως, στηρίζουν τα κινήματα για τα «ανθρώπινα δικαιώματα». (Καίγοντας τρόλεϊ...)

Οι ψίθυροι και οι υπαινιγμοί είναι χαρακτηριστικά ολοκληρωτικών καθεστώτων.

Στην ερώτηση αν ένας μουσουλμάνος που διαβάζει τις θέσεις μου νιώσει προσβεβλημένος απαντώ το εξής: Αν, αντί να υπακούει στους νόμους της κοινωνίας που τον έχει δεχθεί και του προσφέρει ειρήνη και δημοκρατία, υπακούει στον ιμάμη, ας προσβληθεί κι ας γίνει έξαλλος.

Στη Γαλλία η κοσμικότητα έχει πάει περίπατο. Στην πίεση που ασκεί το Ισλάμ — με τη στήριξη μεγάλου μέρους της αριστεράς που έχει χάσει το προλεταριάτο και ψαρεύει οπαδούς στις μειονότητες — θα απαντήσουν οι Καθολικοί. Το πρόβλημα στη Γαλλία δεν είναι η τρομοκρατία• είναι η πεισματική μη ένταξη, είναι η δημιουργία παράλληλης κοινωνίας και παράλληλου Δικαίου που αντιτίθεται στο Δίκαιο της δημοκρατίας. Είναι η εξασθένιση του νόμου, η υποχώρηση του κοσμικού κράτους που κερδήθηκε με αγώνες.

Πηγή:
Κόκκινος Ουρανός: Σώτη Τριανταφύλου: «Έχουμε μπει στον δρόμο που χάραξε ο Στάλιν».



Δημοφιλή

Ο Σόρος χρωστάει στους Αντιφασίστες

Περί της ροζ σημαίας

Αποστρατικοποίηση νήσων Αγαίου, 8 σημάδια

Λωρίδα της Γάζας

Ράμφος: Βάση της κοινωνίας είναι η οικογένεια με πατέρα και μητέρα